sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Tackfest

Hallå på er!

Har inte skrivit något på en vecka, men jag har inte gjort något särskilt, så jag har inte haft något att skriva om. Dessutom har jag fullt upp med att tagga inför tackfesten som ettan ordnade för oss på fredagen! Festens tema var "extreme" och kvällen blev extremt rolig! Kvällens extremt roligaste utklädnad vann, enligt mig, en klasskompis som klätt ut sig till en lampa - extremt lysande. Festen var ute på SkytteC, som ligger väldigt långt borta, mitt ute i skogen. Okej, det ligger egentligen inte så långt borta, men det är tillräckligt långt dit för att man ska hinna typ frysa ihjäl då man cyklar. Jag har tyvärr inga publicerbara bilder från festen, men kanske nästa gång?

Annars då? Ja, det har varit en massa i skolan. Det förklarar allt. Och så har två av två par av mina varma (och snyggare) vinterskor gått sönder, så nu har jag bara ett par varma och fula och ett par kalla och helt ok snygga vinterskor kvar. Och eftersom alla börjar förbereda sig inför våren så har jag inte hittat några snygga och varma vinterskor åt mig. Så jag får hålla mig till mitt kalla och helt ok snygga par än så länge! Förhoppningsvis har butikerna i Jakobstad inte hunnit plocka fram vårskorna än.

Ja just det, jag har ju hunnit vara på vårens upplaga av SjukHUsfesten också! Denna gång var det sjukgymnasterna som höll i festen, och kvällens tema var action. Orkade inte riktigt anstränga mig med utklädnaden till den festen, så jag tog på mig en kort, tight klänning och höga klackar och sen kallade jag mig själv för Bond-brud. Hur bra som helst alltså! Kvällen började dessutom väldigt bra med pizza och vin, nam nam!


Nu ska jag snart i väg på ett löptest, klarade nämligen inte löptestet sist, så nu ska jag testa springa löptestet på en lägre nivå och hoppas på det bästa! Ha det fint!

PS. Sist på löptestet var det en man som trodde att jag var elitfriidrottare, så ikväll ska jag klä mig lite mer "fotbolligt". DS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti