lauantai 11. toukokuuta 2013

Sommar och sol

Tjolahopp!

Det var inte igår det! Har haft väldigt fullt upp här med att plugga, döma fotboll, bränna mig i solen och framförallt med att njuta av livet och sommaren som är på kommande! I stället för att skriva en massa, så tänkte jag bjuda på lite bilder från den senaste veckan.


Jag har ätit glass och njutit av solen i Trädgårdsföreningen under en lunchrast.

Jag har grillat med klasskompisar.

Och så har jag grillat lite till med Matilda, men det gick inte så bra...

Jag har ätit väldigt goda plättar (inte pannkakor!) till frukost.

Jag har lyssnat och sett på när Röda Arméns Gosskör uppträdde tillsammans med
LiHtösen i stan.


Jag här ätit lunchat tillsammans med vänner på en terass i stan. 
(Det var väldigt gott!)



Jag har även njutit av alla vackra träd som finns här runtomkring och som börjat blomma.
(Äntligen har björkpollensäsongen dragit igång!)

Ja, det tror jag var allt som hållit mig upptagen här så bloggen fått lida. Men roligt har jag haft! Och jag måste ju ladda upp mina batterier på något sätt inför tenta-p som börjar om en vecka, så det är ju tur att det varit soligt! Ha det så bra!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti