maanantai 26. marraskuuta 2012

26/11/2012

Hej på er!

Jag har haft en väldigt tung dag idag. Två föreläsningar, basgruppsmöte, en sväng till ICA efter mjölk och sedan en tupplur här hemma. Snart är det dags för spenatplättar med lingonsylt, och sen möjligtvis ananas. FÄRSK ananas dessutom. Kostade 10 kronor styck på ICA så var tvungen att köpa då jag blev så sugen på det.

Jag har inget mer att säga om dagen, och inga bilder heller för den delen, så jag kände att det är dags för mig att publicera mitt (för tillfället) sista bildkollage. Borde göra ännu ett kollage om det då min syster var här, men det lär göras i ett annat liv då jag har mera tid. Hur som helst, här kommer ett bildkollage med bilder på finfina Linkan!

Som vanligt så är det bara att klicka på bilden för att få den större!

Bilden på längst till vänster på övre raden samt andra från höger på nedre raden är båda tagna på min skolväg (det är förresten min header också). De resterande bilderna är tagna runt om i Linköping; på Campus Valla, i centrum på en takbalkong, från ett hotel i Tannefors, i Skäggetorp och i en park (typ) nära universitetssjukhuset. Och bilderna är tagna i den ordning som jag nämnde dem i, borträknat då de bilderna som är från min skolväg. De bilderna är förresten tagna på Hunnebergsgatan och i Trädgårdsföreningen. Men nu har ni som inte bor här eller varit på besök fått se lite på hurdant ställe jag bor!

Nu ska jag njuta av mina spenatplättar samtidigt som jag kollar på en samtalskonst-grej. Ha det så bra!

     Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti