maanantai 31. joulukuuta 2012

31/12/2012 Sista dagen för i år

HALLÅ PÅ ER IGEN!

Har haft en liten paus här nu under julen. Och nu precis idag tänkte jag börja på nytt med bloggandet igen. Jag har faktiskt saknat bloggen lite, det är roligt att skriva så.

För tillfället sitter jag och äter frukost. Är hemhemma nu, åker tillbaka till kära och saknade Linkan på torsdag. På frukostbordet står finsk bröd med finskt smör, finsk fettfri mjölk ur finska glas och morgontidningen. Det ska bli intressant att se vad som hänt här i lilla Jeppis, OM det hänt något vill säga. Det är inte helt ovanligt att det inte hänt någonting här så. Men jag får ju se snart.



Ikväll ska jag fira in det nya året nykter (kanske något jag borde göra oftare?) med kompisar. Innan det ska jag plugga och möjligtvis också komma på några nyårslöften att bryta under det kommande året. Det här året gick det ju bra, jag skulle börja löpa några gånger i veckan. Det gjorde i en vecka och sen gav mitt knä upp. Så jag ska kanske ha ett nyårslöfte som jag inte kan skada mig av. Hmm, det får jag fundera på!

Gott nytt år på er alla!

     Laura  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti